Thursday, April 21, 2011

Motion Sports: Play For Real (2010) XBOX360-GLoBAL RF

Ubisoft Studios ( producent )
Ubisoft ( wydawca )
Ubisoft ( dystrybutor PL )
sportowe / familijne
04 listopada 2010 ( światowa data premiery )
17 listopada 2010 ( data wydania w Polsce )
10 listopada 2010 ( Europejska data premiery ) (PAL)
04 listopada 2010 ( data premiery w USA ) (NTSC)

Pakiet gier sportowych stworzony z myślą o Xboksie 360. Wykorzystuje on w pełni walory urządzenia Kinect, dzięki czemu wszelkie czynności wykonywane przez nas przed telewizorem są dokładnie odzwierciedlane w wirtualnej rzeczywistości.

Motion Sports oferuje graczom szereg różnorodnych dyscyplin sportowych, w których samemu można wziąć udział. Do zabawy używamy własnego ciała dzięki obsłudze Kinecta. Intuicyjne sterowanie sprawia, że produkcja Ubisoftu jest skierowana do każdego, bez względu na wiek i stopień zaawansowania w grach video.

Tytuł ten powstał na fali popularności serii Wii Sports znanej z konsoli Nintendo – tutaj również do wyboru mamy wiele różnych dyscyplin sportowych, w których możemy wziąć udział. Różnica jest taka, że u konkurencji mamy do czynienia z kreskówkowym designem, a w zawodach biorą udział ludziki Mii. Francuskie studio postawiło za to na realistyczną oprawę i bardziej poważne podejście do tematu.

Wśród dostępnych konkurencji znajdziemy między innymi zjazd na nartach, futbol amerykański, czy strzelanie karnych w meczu piłki nożnej. W każdej z nich do sterowania używamy tylko i wyłącznie naszego ciała, próbując odwzorować rzeczywiste ruchy znanych sportowców. Jadąc na nartach w celu przyspieszenia musimy się więc pochylać do przodu i skręcać przechylając się w wybraną stronę. Dodatkowo grając ze znajomym można mu przeszkadzać wykonując ruch imitujący rzut śnieżką – wtedy ekran przeciwnika zostaje pokryty śniegiem.

Wiele dostępnych tu gierek najwięcej radości daje właśnie w trybie wieloosobowym. W przypadku strzelania rzutów karnych jedna osoba wciela się w tego strzelającego, a druga jako bramkarz próbuje wybronić strzał. Ruchy wykonywane przez nas przed ekranem rzeczywiście mają swoje odzwierciedlenie w rozgrywce, dzięki czemu wszyscy mogą się bawić równie dobrze.


REGiON: FREE
LANGUAGES: ENG

No comments:

Post a Comment